Veelgestelde vragen - ALGEMEEN:

Aanvraag en Afspraak (5)

Hoe kan ik een dienst aanvragen?
Een aanvraag plaatsen gaat snel en eenvoudig! Neem hiervoor contact op met onze klantendienst of dien je aanvraag online in.
Hoe weet ik of mijn aanvraag goed ontvangen/verzonden is?
De dienst planning van IFIRMA neemt steeds binnen de 48 uur contact op om de aanvraag in te plannen. Indien er geen contact wordt opgenomen binnen de 48 uur, is het aan te raden contact op te nemen met onze klantenservice.
Waar vind ik het tijdstip van mijn afspraak terug?
Er wordt steeds een bevestiging verstuurd per e-mail. Hierop wordt steeds het tijdstip van de afspraak vermeld.
Wat indien ik niet aanwezig kan zijn op de afspraak of te laat kom?
Verwittig steeds de klantendienst indien de afspraak niet kan doorgaan zoals ingepland. Onze klantendienst is elke weekdag telefonisch bereikbaar van 8u30 tot 12u en van 14u tot 17u via het nummer +32 (0)9 320 00 20.
Wat indien ik de afspraak wens te verplaatsen/annuleren?
Een afspraak verplaatsen of annuleren kan via de klantendienst. Onze klantendienst is elke weekdag telefonisch bereikbaar van 8u30 tot 12u en van 14u tot 17u via het nummer +32 (0)9 320 00 20. Een afspraak die wordt geannuleerd binnen de laatste 24 uur voor de afspraak zal worden aangerekend.

Aflevering en betaling (4)

Hoe ontvang ik mijn attesten?
Alle attesten worden steeds zo spoedig mogelijk afgeleverd. Deze attesten worden verstuurd per e-mail naar het opgegeven e-mailadres.
Hoe ontvang ik mijn fotoreportage?
Elke reportage wordt opgeleverd per digitale link verstuurd naar het opgegeven e-mailadres.
Wat zijn de betaalmethodes?
Er wordt steeds een factuur overgemaakt. De betaling kan steeds gebeuren per overschrijving tenzij uitdrukkelijk vooraf anders vermeld.
Ik heb mijn attest/factuur niet ontvangen?
Het attest of de factuur niet ontvangen? Dit kan verloren gegaan zijn bij ongewenste e-mails/spam of bij de post. Neem dan contact op met onze klantendienst, die is elke weekdag telefonisch bereikbaar van 8u30 tot 12u en van 14u tot 17u via het nummer +32 (0)9 320 00 20.

Klantenservice (4)

Hoe kan ik de klantendienst contacteren?
Onze klantendienst is elke weekdag telefonisch bereikbaar van 8u30 tot 12u en van 14u tot 17u via het nummer +32 (0)9 320 00 20. Onze klantendienst kan je ook bereiken via het contactformulier of onze supportchat via de website of facebook.
Een inhoudelijke vraag over het attest?
De klantendienst zal de vraag in ontvangst nemen. De expert zal binnen de 2 werkdagen contact opnemen.
Ik heb nog een vraag voorafgaand aan het plaatsbezoek.
De klantendienst zal de vraag in ontvangst nemen. De verantwoordelijke zal zo snel mogelijk contact opnemen.
Niet tevreden?
Neem contact op met een account manager. We streven steeds naar 100% tevredenheid.

Andere vraag? (1)

Mijn vraag vind ik niet terug op de website?
Geen antwoord gevonden op je vraag? Geen probleem, onze klantendienst staat nog steeds voor je klaar! Onze klantendienst is elke weekdag telefonisch bereikbaar van 8u30 tot 12u en van 14u tot 17u via het nummer +32 (0)9 320 00 20. Onze klantendienst kan je ook bereiken via het contactformulier of onze supportchat via de website of facebook.